onsdag 15 juli 2009

Första gången hos kärleken

Jobbade förmiddag idag, är ledig imorgon så jag bestämde mig för att besöka min kärlek hos honom. Kopplade på GPS:en och körde, hörde dock inte va den sa så jag fick köra med den i handen och titta hur jag skulle åka. Sjukt svårt så jag körde såklart fel, färden tog över två timmar och jag var alldeles skakis när jag kom fram. Det va trots allt bara andra gången jag körde i storstan.
Han hade en inneboende för tillfället så det va lite skumt att träffa honom sådär, men han var trevlig.
Kärleken hade gjort en rotfruktspytt, gott faktiskt. Sen tittade vi på film och pratade halva natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com