onsdag 29 juli 2009

Mysdag på stan

Vi åkte ner mot stan vid lunch. Tog en kaffe på Waynes och satt och tittade på folk.
Gick vidare ner till Kungsträdgården där vi satte oss i gräset och åt glass och njöt av vädret som log mot storstaden dagen till ära.
Vi gick sedan vidare upp mot söder, förbi Mosebacke och vidare upp mot Vitabergsparken. Satt och njöt på en klippsats och såg ut över takåsarna. Blev sugna på pizza och bestämde oss för att åka tillbaka hemåt.
Väl hemma tog vi med P till en pizzeria och hämtade hem mat, satt sedan och såg på film och åt lite mat. Jag tyckte att pizzan smakade hemskt och var helt säker på att jag skulle få magsjuka. Klarade mig dock.
Jag var inte så sugen på att sitta tillsammans med kärlekens inneboende och titta på tv, så jag sa att jag var trött och gick och lade mig. Tyvärr så valde kärleken att sitta kvar uppe så jag somnade själv den kvällen. Välkommen till framtiden haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com