torsdag 30 juli 2009

Första dagen på pride

Tog pendeln in till stan och mötte upp underbara C och E. Vi tog oss efter lite shopping vidare upp till festivalområdet, drack öl och åt mat. Dansade till schlagern in på kvällen.
Mycket trevligt.
Tog sedan pendeln hem till kärleken. Det värsta var att det tog ca 30 minuter att gå från stationen hem till honom, alldeles ensam i storstan. Tur att bästa S fanns med mig hela långa vägen i telefonen.
Jag var inte så nöjd när jag kom fram men efter ett par kramar gick det över.
Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com