lördag 2 maj 2009

Aktivitet med jobbet


Började bra. Skulle ta bussen till andra sidan stan, och jag är inte bra på det där med kollektivt. Gick dit bussen brukade gå, visade sig att den inte alls gick därifrån, fick gå till nästa ställe där jag konstaterade att det skulle ta 20 minuter innan bussen skulle dyka upp. Hade sjukt ont i fötterna av mina höga klackar vid det här laget så jag gick tillbaka hem och bytte skor. Converse är bekvämare. Kom med bussen och mötte upp min kollega på stan, tillsammans kom vi upp på området vi skulle till ca två timmar efter det att vi första gången sagt att vi skulle lämna våra hem.

Väl där insåg jag att jag lagt ifrån mig min plånbok hemma, men det löste sig då jag ringde en vän som hämtade den åt mig.

Vi drack cider och det bjöds på grillat. Kyckling. Och som van vegetarian fick jag leva på sallad och potatissallad. Det är det vanliga när man äter hos folk, man får äta deras tilltugg, haha.

När klockan närmade sig 23 drog vi oss ner mot stan, mina kollegor gick vidare mot största krogen. Själv mötte jag upp bästa S, C och E för att gå på gayfest.

Vi gav upp ganska tidigt så jag och A gick till Mc´donalds för att äta, där kom en kille i 17 års åldern fram för att stöta men han höll på att trilla av stolen när jag sa hur gammal jag var.

Tog bussen hem till en kall säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com