lördag 25 april 2009

Bakis

Var mycket bakis idag, piggnade till när klockan närmade sig 18:00 och började göra iordning mig för N´s födelsedagsfest. Hon hade lånat lokalen som tillhör hennes bostadsrättsförening och lite för mig okänt folk skulle sluta upp.
Varken jag eller S kände för att dricka dagen till ära så nyktra begav vi oss dig. Och hade riktigt roligt. Folket som var där var ganska kalas och bjöd på sig själva. Så ringde herr D mitt i allt, för första gången. Han pratade på och var ganska seriös. Han ville att vi skulle ses. Vi får se hur det blir med det.
Jag och S gav upp ganska tidigt och sängen var mycket skön när jag kröp ner vid midnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com