torsdag 18 april 2013

VIP utskick från R.E.D.D

Igår damp det ner ett trevligt vip utskick från R.E.D.D Free. 
Den här gången är det Oriptan som är samarbetspartner.

Oriptan® (sumatriptan) är ett receptfritt läkemedel vid akut behandling av migränanfall, med eller utan aura. Tabletter 50 mg. Rådgör med läkare innan du använder Oriptan om du har hjärtbesvär, lever- eller njursjukdom, epilepsi eller har tidigare haft kramper eller om du är allergisk mot läkemedel som tillhör gruppen sulfonamider eller är gravid. Läs alltid bipacksedeln före användning. Senaste översyn av produktresumé 2010-06-23. För mer information se www.fass.se www.orionpharma.se

I paketet fanns en DVD med lugn och ro yoga, en vårdande ansiktsmask från Make up store, öronproppar, en ögonmask och såklart en ask med tamponger!

Lugn och ro behöver vi alla ibland, jag ska testa denna DVD någon kväll när mannen jobbar och barnen sover!


Vill du också få hem gratis tamponger så anmäler du dig på R.E.D.Ds hemsida och vill du läsa mer om migrän kan du göra det HÄR!
Har du migrän och vill köpa Oriptan till rabatterat pris så kan du göra det på apotea.se . Ange koden Ori20 i kassan och få 20% rabatt på ett köp. Klicka här för att komma direkt till erbjudandet!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com