torsdag 4 april 2013

Vip utskick från R.E.D.D. Free

Igår dök det upp en avi i brevlådan och idag tog jag mig till mina gamla delar av stan för att hämta ut paketet. Gissa om jag blev glad när jag såg att det var ett Vip utsckik från R.E.D.D. Free!
Den här gången var sammarbetspartnern Miss Cupcake 2013 som just nu har en 
tävling där första pris är shopping för 25 000:-!


 Förutom en fin ask med tamponger fanns en del annat smått och gott som passade mig alldeles utmärkt nu när jag börjat uppskatta att baka igen!

Den fina boken "Liten kaka" av Emelie Holm som just nu kan köpas för 150:- hos bokus.com.
Innehåller mycket fina bilder och härliga recept.



 Två stycken 70% bakchoklad från Lindt samt två rabattkuponger.
Tårtmousse, hjärtströssel och dekorationsfigurer från Dr Oetker.


Det fanns även broshyrer med inspirerande recept i paketet.

Här ska det bakas!!


Vill du också få hem gratis tamponger från R.E.D.D Free?

Anmäl dig HÄR!

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com