fredag 12 april 2013

Vinterkyla och samsovning

Idag var kylan tillbaka igen, men bara utomhus den här gången! Tjejen är ledig från förskolan idag och ville gå ut direkt efter frukost, det var bara att sätta på tjocka jackan igen med andra ord.
Jag har haft en ganska så skön natt, vi gick och la oss vid 22 och mini sov redan så jag la henne bredvid mig i sängen eftersom jag tänkte att hon snart skulle vakna för mat. Men det gjorde hon inte. Någon gång under natten vet jag att jag matade henne och sedan en sväng på morgonen vid fem snåret. Sen sov hon till åtta för lite mer mat och nu sover hon igen. Måste säga att det var himla praktiskt att samsova och inte hålla på och flytta på henne mellan sängarna.
Hur gör ni, samsover ni?

Min lilla punkrockare
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com