lördag 20 april 2013

Lite nytt från Polarn till Mini

Finaste rosa ränderna har fått landa i minis garderob! 
Hon har mest fått ärva kläder av storasyster, men det är ju roligt med lite nytt också :-) 
Dessutom är de flesta kläder vi har i neutrala färger och kan många gånger kännas ganska så tråkigt. 
Jag gillar rosa sen jag blev mamma och tycker att det är roligt att köpa rosa kläder till mina tjejer!

Det blev en fin tröja i stl 68 från reastället, en body och en byxa med överdragsfunktion för fötterna i stl 56!

Rosa och fint från Polarn & Pyret

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com