onsdag 3 april 2013

Letat som en galning

Efter att ha varit in på sisådär en sex apotek, tre matvarubutiker och en barnaffär så fann jag äntligen det jag sökte. Mam´s napp 0-2 mån var inte lätt att finna!
Jag hade fått en sådan napp från Mam tidigare och mini älskar den. Fast ibland så är den spårlöst borta och då springer vi runt som crazy persons här hemma och vänder uppochner på allt, sen provar vi 0-6 månaders nappen som far ut ganska omgående. Tillslut så hittar vi nappen vi söker och mini blir nöjd.
Nu fann vi som sagt två reserver (fanns tre i lager på den andra kronans droghandel som vi besökte) så nu slipper vi nog stå utan. Det är ganska ovant att ha ett barn som vill ha napp.

MAM Start Mallow & Quarz Rose Nature Africa Silk Teat

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com