torsdag 18 april 2013

Jag tävlar om...

Ett Bärsele från Babybjörn i Karins blogg!
Klicka på bilden och kom direkt till tävlingen!

Alla ni med två små barn har redan upptäckt det jag just fått erfara;
Det skulle vara väldigt praktisk att kunna bära nyfödingen på magen samtidigt som man jagar den stora genom vattenpölarna och puttar på gungan medans den stora kiknar av skratt och skriker "högre"!
Japp mycket mer praktiskt än att springa fram och tillbaka mellan leken med den stora och rullandet med mini i vagnen. Jag vill kunna ta tillvara på varenda stund med min stora tjej och hänga med när hon upptäcker livet de stunder när jag inte sitter och matar den lilla.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com