tisdag 16 april 2013

I did it!

Känns som det är nya saker varje dag nu att få rutin på! Idag var det första morgonen själv med barnen när vi inte har all tid i världen, idag var det nämligen dags för förskola! Jag hade turen att tjejen valde att sova till tio i åtta imorse, det gav mig tid att i lugn och ro mata mini innan frukost och andra bestyr. Mini är förövrigt väldigt förkyld just nu, det känns såklart mindre roligt. Måste säga att morgonen gick förvånansvärt bra, vi kom iväg i tid med full regnklädesmundering (upptäckte då att jag borde skaffa någon form av regnskydd till vagnen utifall det regnar någon dag, nu var det bara allmänt blött ute). Huvudsaken att tjejen fick mat i magen, borstade tänder och kläder på kroppen!
Fodrade stövlar från coop, regnställ från Tretorn, vantar från didriksson och  hatt från klädhuset.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com