onsdag 6 mars 2013

Tråd om snåljåpar

Jag hittade en tråd på familjeliv för ett tag sedan som går ut på att folk berättar snålhistorier om sig själva eller andra. Den är verkligen rolig att läsa, ibland lite tragisk dock. Den här tråden är gammal och väldigt lång så jag läser några sidor då och då när jag inte har något bättre för mig. Det roliga med denna tråd är att man själv kommer på en massa konstiga händelser som har med pengar och kanske snålhet att göra.


Länk till tråden, ni hamnar nog mitt i någonstans men det är ju bara att börja från början om ni också tycker den verkar rolig!
Tänkte att jag skulle dra upp några snålhistorier som jag själv kommer på, men det får bli en annan dag.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com