lördag 2 mars 2013

Idag blir det Ikea

Idag blir det en tur till Ikea, jag har egentligen ingen lust att gå där just nu men samtidigt är det lika bra att passa på att få saker gjorda. Vi kommer absolut inte gå igenom hela varuhuset, men jag ska heller inte försöka mig på att gena om jag inte är säker på att jag inte missar det jag ska ha... Det brukar sluta med att jag får gå extra långt när jag gör det!
Jag ska hur som helst köpa tre tavelramar och rama in tre tryck som ligger och väntar.
NYTTJA ram, blandade färger Bredd: 34 cm Höjd: 44 cm Bildbredd: 30 cm
Sen ska jag köpa nya lådor till tjejens expedithylla. Just nu har hon två svarta i tyg och två röda i plast. De röda har verkligen slitit sönder möbeln när hon dragit med dem fram och tillbaka, nu gör ju inte det så mycket men jag har även upptäckt att de är vassa! Hon får ibland för sig att sitta i lådorna och då känns det bättre om alla är i tyg. Nu ska jag köpa två rosa också. Kanske skär sig lite då hon både har rött och orange i rummet sen tidigare, men jag får prova!

DRÖNA Låda IKEA I den här lådan kan du förvara av allt från tidningar och tidskrifter till dina kläder.
När jag satt och gjorde inköpslistan på ikea.se så såg jag även denna fina bänk som skulle ha varit rolig att ha i barnrummet! Men tyvärr så har vi inte plats för den och dessutom så är nog tjejen lite för liten än sålänge för att ha en skolbänk. De har även fått in pallar för 39:-/st i massor av härliga färger!

SUNDVIK Skolbänk IKEAMARIUS Pall IKEA Stapelbar; spar plats när den inte används.

Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com