fredag 22 mars 2013

Dagens tips- Molo 70% rabatt

Har ni möjlighet att ta er till en Usport butik och har tid att stå och köa i sisådär två timmar så tycker jag att ni ska göra det om ni vill göra riktiga fynd.
Nu kan man fynda till 70% rabatt och min sambo som åkte dit för att köpa nya vandringskängor till oss kom även hem med lite annat smått och gott bla mera Molo. Det blev två regnjackor för ca 90:-/st, en till tjejen och en till mini (att växa i om ca ett år). Lite roligt att syskonmatcha! 
Molo zan buttercup ord pris 249-299:-

Det blev även två mössor för 30:-/st;
molo Mössa, Itzak Flamingo
Molo mössa Itzak ord pris 299:-
molo Mössa, Itzak Fern
Vi fick alltså lite Molo för 240:- som skulle ha kostat 1200:- på ordinarie pris i denna butik!
Japp man blir ganska så shoppingsugen.

Det är alltid tråkigt när butiker går i konkurs, både för ägare och anställda- inget snack om saken. Jag har läst och hört mycket om "gamar som frossar i kadavret" osv när det kommer till konkursutförsäljningar. Det man kan ha i åtanke är att de får in pengar till att betala av eventuella skulder och de ligger trots allt ute med pengar sålänge de har saker kvar i lager. De vill alltså bli av med sakerna hellre än att sitta kvar med det.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com