söndag 10 februari 2013

Jag har craaaavings

Cravings it is. 
Jag har ett stort behov av att äta just nu. Inte vad som helst utan det ska vara keso med avokado och salt! Till det vill jag gärna ha en grov grov smörgås med antingen ost eller så lägger jag kesoröran på smörgåsen.
Jag älskar det i vanliga fall med, men jag brukar knappast äta det en gång om dagen som jag gör nu.
Jag får väl se det som att det är en ganska bra last i vilket fall...Det handlar ju inte om att jag dricker en liter cola eller trycker 200g choklad om dagen. Fast det är ju förståss gott det med :-p

Keso med avokado och salt
Grovt bröd med smör och ost.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com