tisdag 5 februari 2013

Hallå bebis! Du får komma nu...

Eller iallafall om typ en vecka.
Jag har idag gått 35 hela veckor och fyra dagar. Jag är i vecka 36.
Jag blev framflyttad 8 dagar vid rul och med tjejen blev jag framflyttad nästan lika många. Hon var mer än redo att födas när hon kom i vecka 41+1 (i vecka 42).
Jag vet att chansen att denna bebis skulle komma tidigare är minimal och jag borde inte ens tänka tanken egentligen. Men jag kan inte låta bli då jag har såå ont i kroppen. Jag klarar nästan inte av att göra någonting. Jag kan ta en promenad på ca en kilometer, sen har jag så ont i rygg och fogar att det inte går mer. Jag kan stå vid disken i tio minuter innan ryggen ger upp. Jag kommer knappt upp ur sängen/soffan, jag kan knappt vända mig i sängen (jag låter ganska bra när jag gör det) och bebisen försöker sedan ett par veckor att borra sig ut. Känns sådär att skrika till med jämna mellanrum, speciellt när man kanske inte är hemma.
Tjejen börjar nog också tröttna då hon frågar "Ska jag hjälpa dig? Ska jag ta upp dig? Ska jag bära dig?" när hon inte tycker att jag reser mig eller går tillräckligt fort...

Magen v. 35+0
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com