torsdag 31 januari 2013

Underbara känsla

Underbara känsla. Jag kan inte förstå hur underbar känslan är av att känna det lilla livet i magen sparka. Jag kan inte förstå hur jag kan må så bra den här gången. Hur jag har sådan tur att få vara så harmonisk denna gång. Hur jag känner mig så fin med min mage.
Just nu vill jag inte att detta ska ta slut. Samtidigt som jag längtar så efter bebisen och faktiskt har foglossning delux så njuter jag denna gång. 
Och jag är så glad över att kunna säga att detta inte är sista gången. Iallafall inte så vi bestämt att det är så, för allt kan man inte styra över.
Älskade bebis.
Bild lånad från google.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com