onsdag 9 januari 2013

Rea tips!

Jag var ut en sväng idag, typ första gången på tre veckor eftersom jag legat sjuk, och hittade en hel del reor som var värda att kallas reor!
På ica Maxi kan man fynda julprylar för mellan 50-75% rabatt. Inslagningspapper kostade 3:- rullen och det fanns färgglada utan julmotiv! Jag håller på att fylla ut vårat hem med konstväxter (ja ni ser rätt, vi är urdåliga på att hålla liv i våra blommor så nu ska jag ge detta en chans tänkte jag!) och de kostade mellan 5-50:-/st. Man kunde även fynda stekpannor och andra husgeråd, leksaker samt presentförpackningar med kroppsrelaterade produkter!

På Rusta var det 75% på allt julrelaterat, stolsdynor i fyrapack för 25:-/st (fanns gråa och röda), stora vaxdukar för 15:-, roliga julprydnader/figurer för 7,50:-/st, luciakrona 10:- (jag lyckades ta sönder tjejens efter luciatåget så jag köpte en ny!),tärnljus 3:-, julpyssel för 10:-/st (perfekt att lägga undan till nästa år, då kan man måla gipstomtar och göra tyghjärtan till granen).

På stadium var det halva reapriset på utvalda reavaror. Fanns en hel del vinterjackor (från 200:-) och skor (från 50:-) samt t-shirts (från 25:-) att fynda.

Lindex körde tag 2 betala för 1, dock bara på damavdelningen på den butik jag besökte. På nätet kör de det på allt.

På Indiska är det halva reapriset har jag sett, men jag har inte besökt någon butik ännu.

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com