tisdag 22 januari 2013

När kommer bebisen

Jag tycker att det är ganska intressant det här med när bebisen är beräknad att komma.
Ofta får man höra att den kommer när den är redo, men iallafall så är det ju lite konstigt hur olika beräkningarna blir. Jag tänker att man tar stenhårt på rutinultraljudet och utgår från det vid en e.v igångsättning. Beräkningarna vi fått på när bebisen ska anlända är;
Av oss själv 3/3
Av BM 1/3
På rul 8/3
Så om det blir igångsättning borde det ske den 22/3 
(men enligt min bm den 18/3...hon kanske sa fel)
Och om då bebisen borde ha kommit den 1/3 så är det faktiskt hela 22 dagar över tiden- sjukt mycket!
Efter att ha läst om vad som händer i magen om bebisen stannar för länge så måste jag säga att detta oroar mig. Och jag räknar absolut inte med att bebisen kommer tidigare- det leder bara till en jobbig väntan.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com