onsdag 16 januari 2013

Kanonpris på Sorel

I vår familj har vi länge spanat på rejäla vinterkängor till oss vuxna. Vi fastnade redan förra vintern för Sorel då tjejen hade ett par som kändes så rejäla. Men att sedan lägga 2000:- på ett par vinterkängor har verkligen tagit imot... Idag slog jag dock till och köpte ett par snygga Sorel  Joan of Arctic för 899:- med fri frakt (ord pris 1799:-)
Klassisk Sorel modell. Varm, komfortabel och vattentät stövel med ett uttagbart innefoder. Vulkaniserat gummi i botten och nubuck i skaftet. Klarar upp till - 30 grader. En 2.5 mm frostplugg i mellansulan för att stoppa markkylan att tränga igenom.
Jag tvekade länge mellan vilka jag skulle köpa då jag egentligen faller mer för utseendet på dessa Tofino Premium för 899:- (ord pris 1999:-);
En varm och vattentät stövel i vaxat skinn. Lite tajtare i lesten än vår klassiska  Joan of Arctic. Funkar utmärkt till att gå i city med. 200 g isolering i skaftet. Klarar upp till - 20 grader.

Men efter att ha läst om de båda skorna så bestämde jag mig alltså för Joan of Arctic.
Jag hoppas innerligt att jag blir nöjd med dessa!
Att dessutom hitta skorna med 50% rabatt är verkligen ett fynd då de sällan reas ut utan snarare säljer slut.

Vill du också fynda Sorel till dam, herr eller barn så gör du det enkelt här.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com