torsdag 24 januari 2013

Förvärkar from hell

Herregud vilken natt säger jag bara!
När jag väntade tjejen hade jag aldrig förvärkar, iallafall inte som jag kommer ihåg. Nu har jag i ett par dagars tid haft en molande "mensvärk" som övergått till riktig "mensvärk" på natten. Inatt var det som värst, jag drömde till och med att jag började blöda (ni vet när man har den där molande värken när man ska få mens så känns det ju så skönt när den äntligen kommer för då brukar det släppa)!
När jag sedan vaknade kunde jag knappt röra mig för det känns som att hela insidan av magen är en enda blåtira- den här bebisen är verkligen galet rörlig.
Ska det vara såhär i typ 6-8 veckor till så kommer jag kanske bli galen.
Hade ni förvärkar när ni väntade era barn?
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com