onsdag 23 januari 2013

Budget v/s lyx stjärnjeans

Såg dessa snygga jeans med stjärnor när jag var in på Lindex i förra veckan.
De finns i stl 86 upp till stl 170 och kostar från 199:- till 249:-

Påminner såklart om Mini Rodinis stjärnjeans som bla finns i deras shop;

Mini Rodini ROMA REGULAR STARS
Just nu har de rea på dessa jeans så de kostar 249:- (ord pris 499:-) och finns i stl 80-146

Själv föredrar jag de nedre och tycker att de är lyx till budgetpris!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com