fredag 21 december 2012

Tredje besöket hos barnmorskan

Nu har jag varit på mitt tredje besök hos barnmorskan. Måste säga att det är superskönt att slippa springa där hela tiden som jag gjorde första gången (som de flesta gör när de väntar sitt första barn).
Mitt järnvärde hade stigit lite sen jag började äta järntabletter, men det är långt under det värde jag hade när jag var gravid förra gången. Trots detta ser det bra ut och värdet är fullt normalt (som allt annat är när man är gravid), även blodtryck var bra trots att det låg i nederkant.
Denna gång väger jag inte in mig varje gång vilket är vansinnigt skönt! Jag tyckte att det var ett jättejobbigt och stressigt moment när jag var gravid första gången. Nu håller jag reda på min viktuppgång själv, i dagsläget är det +8kg.
Såhär ser min magkurva ut just nu;

Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Delta på lucka 20 , 21 & 22: http://mohammedis.se
    - 3 stora tävlingar med enkla regler!

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com