torsdag 27 december 2012

Första reashoppingen

Jag har ägnat mig åt lite reashopping på H&M.
Mössor och raggsockor går alltid åt och påslakansetet till tjejens rum har jag spanat på innan.
Burkarna kommer hamna i babyrummet.

MössaScarfRaggsockorRaggsockor
20:-                 20:-                   10:-            10:-

MössaMaskMössa
7:-                20:-            7:-

Satinkuddfodral 50x50Satinkuddfodral 50x50
30:-           30:-

Påslakanset3-pack förvaringBabypläd
100:-             100:-          30:-

T-shirt
40:-

Just nu har de fri frakt med kod 0307 och man får fortfarande 50:- rabatt med 1304.
Går att kombinera.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com