onsdag 5 december 2012

Dockvagn i julklapp

Tjejen har önskat sig en dockvagn i julklapp av tomten (eller var det mamman som önskade egentligen...) Jag fick syn på Brios svart/röda vagn i ett annonsblad och tyckte genast att det skulle vara något! Färgmässigt alltså ;-)
Priset skiljer sig ganska mycket från butik till butik har jag sett, allt från 499:- upp till 999:-
Det sista känns lite väl dyrt för en dockvagn måste jag säga.
Brio Dockvagn Combi Svart/Röd, 24890322
Svart, röd och vit dockvagn från Brio.
Bild lånad från Hiko.se där vagnen kostar 698;-
Tack för att just du tittade in ♥♥

3 kommentarer:

  1. Ja det är kalrt, då blir det ju extra skoj :) Nä, jag hoppas också att den inte hittar hit! Kram, Ingrid

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com