söndag 4 november 2012

När man får skylla sig själv

Mannen jobbade eftermiddag. Tjejen som inte längre sover middag pga de sömnsvårigheter det innebär på kvällen fick gå och lägga sig vid 13 snåret eftersom hon var så trött och inte ville göra någonting. Jag skulle väcka henne efter en timme tänkte jag. Men så somnade jag själv strax innan 14.00 (jag skyller på graviditeten här) och vaknade inte förrän 15.30. Japp 2 1/2 timmes sömn för tjejen på dagen blev det. Det resulterade i två timmar av "jag vill inte sova" men nu äntligen tror jag att det är lugnt i huset och jag ska äntligen få sova jag med! Tidig morgon imorgon.
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Tårtan smakade toppen för att ha slängt ihop snabbt bara :) Mysig blogg du har :)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com