torsdag 15 november 2012

Jag fortsätter med julklappstipsen!

När jag nu är inne och snurrar på det här med julklappar och praktiska sådana så tänkte jag tipsa om webbutiken Manjana.se som säljer strumpor samt trosor och kalsonger i alla möjliga färger och mönster!
Själv gillar jag strumpor som sticker ut och som är lättsorterade efter tvätt samt att de skiljer sig från mängden i strumplådan.

Zent flag ukZent flag usaMen's socks U.S.A 
Flagginspirerade strumpor som piffar upp en tråkig outfit går alltid hem.

salming underwear och sportlife

Just nu har Manjana en kampanj som går ut på att man får ett träningskort  på en vecka om man köper Salming till ett värde av 200:- eller ett på en månad om man handlar för minst 400:-. 

Adams Boxer 2pack Black/OrangeCultus Long John Green/BlackWilson Boxer 2pack Black/White


De har även en outlet där bland annat dessa säljs;

  Touch Me Black
Warwick Men Boxer black      Energy Long Boxer black 

Som vanligt uppskattar jag låg frakt och här landar den på ynka 19:-
Förutom strumpor och underkläder finns även handskar, t-shirts, ryggsäckar och jackor m.m för den som vill variera sig i julshoppingen!

Just nu kan du som har en blogg delta i Majanas kampanj där du kan få ett presentkort värt mellan 150-300:- att handla för i deras shop beroende på om du har egen domän eller bloggar från en portal.
Läs mer om villkoren här.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com