tisdag 6 november 2012

Funderar på att pimpa toaletten

Jag funderar starkt på att göra en kraftansträngning och fixa lite på vår gästtoalett. Jag har haft planer på detta sen vi flyttade in, men det har liksom hamnat på is då jag sällan är in där. Tills nu. När vi håller på att renovera badrummet så är detta vår toalett så därmed sätter jag min fot där varje dag och jag börjar tröttna på att det ser tråkigt ut. Jag älskar dock den fina röda tapeten så den ska vara kvar!


Tack för att just du tittade in ♥♥

2 kommentarer:

  1. Tack för besöket på min blogg. Din lägger jag till på bloglovin nu! Härligt! Grattis till magen!

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att göra nåt nytt! Vi målar hallen och toan för fullt, om nån vecka är det nog klart, hoppas jag :) Kul att du tittade in på min blogg!

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com