söndag 25 november 2012

Faktum Hotels

Har ni läst om Faktum Hotels som finns i Göteborg?
Såhär lyder beskrivningen på Faktums hemsida;
Välkommen in på Sveriges nyaste och allra viktigaste hotell. Här kan
du köpa ett rum för bara 100 kronor natten.
Anledningarna till att vi kan hålla detta låga pris är flera: vi har
dragit in på bekvämligheterna, frukosten ingår inte och rummet saknar
i många fall tak och väggar. Sa vi förresten att de ligger utomhus?
Inte? Då vet du det nu. Välkommen ut i kylan, här finns det plats för alla! 
 Jag tycker att detta är en briljant idé och finner den mycket imponerande.
Om man vill boka en plats på ett av de tio hotell som Faktum valt ut så kan man göra det här för det lilla priset av 100:- Pengarna går till att hjälpa socialt utsatta människor.

Håkan Ludwigson  står för de vackra fotona och bilden har jag lånat hos Faktum.
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com