torsdag 22 november 2012

Dagens klipp!

Idag har jag gjort en beställning på Lindex som jag kallar klipp;
Trosor till tjejen 49:-/st Tag 3 betala för 2.

Linnen till mig 69,50-79,50:-/st Tag 3 betala för 2.

Byxor till tjejen 99:-/st Tag 3 betala för 2.

Trosor 59,50:-/st Tag 3 betala för 2.

Ordersumman hamnade på 852,50:- MEN med bjud en kompis rabatten på 50:- och köp tre plagg eller fler rabatten på 30% så slutade det hela på 269,25:-
En rabatt på nästan 600:- med andra ord!
Just nu har lindex fri frakt och ingen expeditionsavgift så passa på att fynda lite.
30% vid köp av tre plagg eller fler är SELC12463.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com