måndag 5 november 2012

Ännu ett stort paket med posten

Idag kom ännu ett stort paket från Jollyroom! Jag måste säga att det var fantastisk service från deras sida och ännu en gång var leveransen supersnabb.
Framförallt är jag glad över att de var så smidiga att ha att göra med så jag fick amningskudden omgående trots miss i leveransen.
Ett stort paket

Svart amningskudde med stjärnmönster

Det ska bli så spännande att använda denna kudde och jag fattar inte att jag inte köpte någon förra gången vi fick bebis! Den är supermjuk och härlig. Nu hoppas jag helt klart på en bra amningsupplevelse :)
Jag kan varmt rekommendera Jollyroom!
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com