söndag 7 oktober 2012

Skåpstädning

Idag bestämde jag mig för att jag fick ta mig i kragen och göra iordning i vår lilla tvättstuga. Sagt och gjort så står nu alla flaskor väl ordnat inne i skåpet. Ganska skrämmande hur mycket man har och jag undrar vart allt fick plats i lägenheten?!

Skåpen är av gammal modell alá 60-tal och var vita redan när vi tog över huset. Dock var de inte så vita som vi ville ha dem så vi målade om allt där inne. Till vitt. Vi har inga större planer på att renovera så mycket i just tvättstugan, vi tycker den fungerar väl som den är.

Här har vi det prydliga skåpet innifrån. Förvaring finns det iallafall! Dock inte tillräckligt...

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com