måndag 8 oktober 2012

Dagens shoppingtips



Franskt mode för alla plånböcker!
- Välj fritt från hela sortimentet på laredoute.se!
- Body Butter “Dreams unlimited” 200 ml från Body Shop på köpet (värde 185 kr)!
- Dam- herr- och barnkläder.
- Skor och accessoarer.
- Hemtextil.
- Fri frakt och gratis returavgift!

Jag tycker såklart att detta är ett perfekt sätt att tex shoppa billiga barnkläder (har beställt en tröja till tjejen för 29:-) och samtidigt få detta bodybutter att ge bort i tex julklapp eller present!
Och jo det går att handla för under 200:-
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com