söndag 26 augusti 2012

Snart dags för jobb igen

Jag har varit ledig så gott som hela sommaren och snart är det dags att börja jobba igen. På ett sätt känns det skönt, men å andra sidan är mitt arbete väldigt krävande fysiskt och jag vet inte riktigt hur min kropp kommer reagera på detta. Jag har varit gravid förut på mitt jobb men då jobbade jag hela tiden nu kommer jag börja jobba i v 17. Kommer nog få en chock när jag inser hur tungt det är. Sen känns det sådär att komma tillbaka och berätta att jag snart ska gå hem igen. Men det är helt klart min jagvillintevaratillbesvärpersonlighet som spär på där. Well well jag måste ta tjuren vid hornen denna gång också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com