måndag 13 augusti 2012

Projekt plantering

Tomten är av den oskötta modellen kan man lugnt påstå så vi får börja om från noll. Vi har rivit en rutten uteplats, grävit upp buskar som knappt var vid liv och rabatter fyllda med ogräs. Jag blev dock inspirerad av bärbuskarna och mindes barndommen och hur vi gick och plockade bär så jag behöll dem. De står dock lite tokigt till så jag funderar på om de går att flytta på? I annat fall får jag helt enkelt gräva upp dem och plantera nya. Jag har planterat tre nya buskar med olika bär och ska plantera ett litet land med smultron. Jag älskar smultron och tjejen är likadan! Drömmen börjar bli en väl tilltagen gård med stora land och kanske till och med höns?! Jag börjar förändras...Eller kanske hittar jag till den jag blivit utan att ha märkt det....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com