onsdag 29 augusti 2012

Inskrivningen

Det gick så himla bra på inskrivningen. Hon började med att bekräfta vad jag själv redan visste- att allt inte gick korrekt till förra gången. Jag höll på att börja gråta av lättnad, det var något som släppte när hon sa det. Jag har burit på detta själv i nästan två år och grubblat och vridit och vänt. När jag tog upp det med min förra bm så viftade hon bara bort mig. Tänk om jag hade träffat denna människa då, kanske hade saker sett annorlunda ut. Mer om det sen.
Alla prover såg bra ut och jag skriver in mig på 65 kg. Vi får se vart det slutar.
Om ett par veckor är det dags för ultraljud. Ska bli spännande tror jag ;-)
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com