onsdag 22 augusti 2012

Flyttstädning pågår

Jag är i lägenheten som äntligen är så gott som tom och jag har påbörjat flyttstädningen. Jag blir nojjig över att jag kanske inte städar tillräckligt bra men så får jag intala mig själv att det kan ju inte vara annat än rent i tex skåpen. Det är ju inte nytt och det kan ju omöjligt glänsa om hyllplanen :-)
Jag har under mina tre flyttar aldrig kommit till en flyttstädad bostad. Jag har heller aldrig klagat på det. Inte känt att det har varit värt att bråka om. Bara för det så åker jag säkert på klagomål på detta :-P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com