torsdag 9 augusti 2012

En nygammal spis

Jag testar matlagningskunskaperna idag för första gången i huset. Det kommer helt klart ta ett tag att vänja sig med denna spis då vi hade en supersnabb induktionshäll i lägenheten. Här stod det en gammal hederlig spis när vi flyttade in men vi hade sådan tur att vi fick en annan spis då dennes ägare just gjort om köket och annars hade hamnat på tippen! Idag blir det superenkel mat i form av pasta, kokade grönsaker och keso. Men det kommer kännas lyx att inte äta fryst mat vill jag lova!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com