tisdag 28 augusti 2012

En mysig dag

Idag har jag ägnat dagen åt att försöka komma iordning här hemma. 
Tjejen har börjat sin inskolning på förskolan vilket går bra. Det enda jag ser som lite tråkigt är att hon är den enda på sin avdelning som kan prata. Jag kanske inte hade reflekterat så mycket över det om det inte vore för att vår bvc sköterska har pratat om vikten att barn börjar på förskola för att de ska utvecklas. Detta blir ingen utveckling för vår tjej då de flesta är yngre och de få som är lite äldre än henne alltså inte ens pratar. Vi får väl se hur det blir. Jag kan känna att jag hade önskat att hon fått gå med dem som då kanske är födda hösten 2009 eller våren 2010.
Jag fortsätter känna mig ogravid trots att jag faktiskt kräktes imorse. Men det är fortfarande inget mot förra vändan...
På kvällskvisten passade vi på att åka och grilla med ett par goda vänner. Jag käkade hur mycket sallad som helst och det enda jag kunde tänka på var att jag måste åka och köpa sallad imorgon. Paprika, gurka, majs, tomat, fetaost...Mums!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com