onsdag 18 juli 2012

Vi tog en fika på stan

Vi var nere på stan och flängde för ett par dagar sedan och passade på att ta en fika. Jag blev sjukt förvånad när jag skulle betala (Jag hade inte riktigt kollat på priserna innan);
Två coca cola, en festis, en morotskaka, en macaron och en annan typ av godbit köpte vi. Priset? Femtiotvå kronor... Galet billigt! Jag visste inte ens att man kunde fika för en sån liten peng nuförtiden.
Jämförelsevis så köpte jag macarones på ett annat ställe för typ ett år sedan... De kostade 20;./st.


Body med klänning från mini rodini
Jeans från åhlens

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com