söndag 10 juni 2012

Mexico dag 5


Vi var sugna på att snorkla och efter att ha testat det medhavda cyklopet/snorkeln vid stranden så konstaterade vi att det inte fanns något att se under ytan. Vi gick därför för att fråga guiderna om de hade något tips på vart man kunde snorkla. De rekommenderade oss att gå längs stranden till ett hotell som (enligt dem) var ödelagt. Om vi gick runt knuten där så skulle vi kunna snorkla i en vacker lagun. Vi tog vårt pick och pack och började gå. Först gick vi förbi en öde plätt med lämnade solstolar, bredvid den fanns en pool som var fylld med typ dy. Det såg allmänt risigt ut och vi pratade mycket om hur galet det är att man bara lämnar och drar på det sättet.
När vi kommit ut på udden så får vi syn på två män som sitter på en brygga. Jag blir genast lite misstänksam och tycker att det känns konstigt att de sitter där. Vi går trots allt mot bryggan. Men där tar det stopp. De säger att det är privat mark. Snopna får vi vända och gå tillbaka.





Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com