onsdag 20 juni 2012

Mexico dag 11

Dagen började med regn och molnighet så jag gjorde ett STORT misstag! Jag begav mig ut utan solskydd. Hade säkert funkat om inte solen tittat fram med råge under ett par timmar mitt på dagen. Om jag vart bränd? Ja mycket. Här ska tilläggas att jag i vanliga fall använder solskydd med minst 15 men helst både 20 och 30. Ibland till och med 50! Dessutom tycker jag inte om att ligga och sola…så ja ni kan ju tänka er. Saker jag ska komma ihåg och inte göra om.


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com