torsdag 14 juni 2012

Gått bananas

Det var ganska längesen som jag tävlade mycket så igår när det var fotboll på tv:n så satte jag mig ner och tävlade en massa. Därav alla dessa tävlingsinlägg! Ni finner även tävlingstips under "jag tävlar" där står även vilket datum tävlingarna avslutas.
Det är inte alls lika mycket tävlingar som förr, men det finns en del där just nu iallafall!

Vill ni förresten ha tips på gratissaker så är det gratisguiden ni ska kolla
logotyp
Det är där de flesta tipsbloggarna hittar sin info och även det jag har som källa när jag tipsar.
För vem gillar inte gratis?!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com