tisdag 15 maj 2012

Kreta med en 10 månaders!


Vi bestämde oss för att ta en solresa i slutet på sommaren för att koppa av och bara njuta. Jag har varit på Kreta en gång tidigare och sa aldrig mer efter den resan. Men man kan alltid ångra sig… Så vi valde Kreta för vårt ändamål.
Vi valde detta hotell för att säljaren sa att det låg nära flygplatsen och vi skulle inte behöva sitta så länge i buss. Över två timmar var inte vad vi räknat med. Om man lyssnade på de andra passagerarna så hade de fått liknande information som oss. Illa.
Hotellet vi valt var Eva bay som är beläget vid i Adelianos Kampos utanför Rethymnon.



Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com