tisdag 6 mars 2012

VIP paket från Tampons for free


Idag när jag kom hem från jobbet väntade ett paket på köksbordet. Spännande såklart!
 I paketet låg detta fina paket;

Jag har alltså fått tampons for frees vip paket igen och blev otroligt glad över den fina gåvan!
Den här månaden samarbetar Tampons For Free med sebamed som är en parabenfri produktserie. 
VIP-utskicket innehöll tre produkter från sebamed
Face&Body Wash, Shower Oil och Hand&Nail Cream. 
Självklart fanns även ett paket med tamponger från Tampons For Free med i paketet! 

I sebamed-serien finns ett brett utbud av produkter i kategorierna Classic, Clear Face och Baby. Produkterna håller samma pH-värde (5,5) som frisk hud har naturligt.
Gissa om jag blev glad över handkrämen! Jag med mina arbetarhänder behöver verkligen bra handkrämer och att det dessutom var en hand/nagelkräm var ett stort plus.

Just nu kan Ni gilla sebamed Sverige och få

 Gratis sebamed Liquid Face & Body Wash 50 ml som delas ut till 3000 vänner, först till kvarn!

Ps. Vill du också få tamponger hem i brevlådan gratis? 
Bli medlem hos Tampons for free du med!

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com