torsdag 15 mars 2012

Tillslut så blev det som alla sa

Vi var helt övertygade om att vi ville ha en barnmatstol som var snygg. Så vi köpte en gammal sak på second hand som vi målade röd. Den var så snygg! Och så opraktisk. När tjejen var mindre så kunde hon knappt sitta i den då den var så stor. Sedan kom det där med att försöka hålla den ren. Nästan omöjligt var det. Den var gjord i trä och därmed så liksom etsade sig maten fast och torkade in. Jätte äckligt. Sååå...Vi gjorde som alla hade rekommenderat, vi köpte (efter ett års användande av den andra) en enkel IKEAstol. Och jösses så lätt den är att göra rent. Och brickan är guld!
Men mest är jag glad över att vi inte köpte den där snorfyra designstolen jag ville ha...


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com