måndag 12 mars 2012

Det nya livet

Nu kör vi. Det nya livet som "ensamstående". Kan meddela att det inte börjar bra. Tjejen vaknade 04.00 och eftersom vi skulle skjutsa N (sambo/pappa) till jobbet klockan 05.15 så fanns det ingen mening med att försöka sova mer. Kom hem vid 06.00 och tjejen vägrade sova. Klockan 12 lyckades jag få henne i säng. Men då kunde inte jag sova så nu sitter jag och försöker vila lite. Men sanningen är den att jag är sjukt trött och att jag inte ser fram mot ett eftermiddagspass idag 15-23. Är hemma igen ca 23,30 för att duscha och hoppa i säng. Samt hoppas på en bättre start imorgon!

Tillbaka hit? Ja tack gärna nu påengång! Tänk att det nästan gått två månader. Tiden bara försvinner...
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com