måndag 30 januari 2012

Baka baka liten kaka

Jag gillar att vara ute i god tid när jag köper presenter och julklappar. Har faktiskt en låda i garderoben avsedd till detta där jag förvarar presenter så jag/vi har hemma när det behövs. Värt att veta kanske är att jag köper presenterna med en viss person i åtanke, så det slumpköps inte en massa bara för att.
Sen är mycket vinster i bloggtävlingar.
Senaste tillskottet är dessa kakformar;
 Kakformar Baka Kaka
Vi har en hel del barn inom den närmaste familjen så detta kommer passa till flera utav dem. Återstår att se vem som får det med andra ord.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com