måndag 24 oktober 2011

Nu kör jag!

Idag kör jag igång med operation vikt och hälsa. Det är dags för mig nu att ta tag i detta så jag börjar må bra över mig själv igen!
Idag började jag med en frukost bestående av;
 en grov smörgås
lite smör
2 ost skivor
4 gurk skivor
1 paprika ring
1 salladsblad
1 kokt ägg
Samt en kopp thé med lite sojamjölk i

Sedan tog jag mig en 40 minuters promenad i det fina höstvädret tillsammans med en sovande bebis.

När jag kom hem från den hade det gått tre timmar sen frukosten och det var dags för mellanmål. Idag fick det bestå av ;
1 dl naturell yoghurt
1 dl jordgubbar
Mixade till en smoothie

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag har en tävling på gång i min blogg i samarbete med MyTrendyPhone. Skulle vara kul om du ville vara med och tävla.

    Direktlänk: http://jenniemariajohansson.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-mytrendyphone.html

    (Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlings-tips i kommentarer)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com